lördag, maj 31, 2008

Vad vore jag, utan dina andetag..?

Sitter här med en huvudvärk som kommit och gått under dagen. Mest gått, som tur är.
Kanske att jag druckit för lite, trots att jag hade med mig en vattenflaska på stan. Faktiskt.
Jag brukar vara ganska dålig på att dricka annars men jag har lärt mig av gången i Thailand..för det var en lagom obehaglig tillställning.
Hur som helst..huvudvärken har gäckat mig. Det kanske får bli en tidig kväll igen.
Antar att jag sett alla filmer här och de jag inte sett vill jag se med pojken.

Älskade herr husgud har sjungit för mig hela dagen, det är vackert.
Längtar som en tok till Sofiero och hans konsert. Längtar efter honom.

Först en vända på stan idag med Niklas.
Glass på Parapeten i solen och blåsten.
Bangolf på Gröningen, jag vann. Och jag hade ärligt talat blivit ganska besviken på mig själv om jag inte gjort det.. Lite har man väl att brås på när man är Karro's lilla tiger?
Riktigt skönt väder har det ialla fall varit, det ska man då inte klaga på. Värmen och solen är underbar! Im lovin' it..
Efter glass och golfande intog vi lite föda innan jag var tvungen att bege mig hem i flygande fläng.
Har nämligen avlagt en visit på Novembergatan också, det var trevligt!
Jag och moster cyklade upp och intog lite föda i trevligt tjejsällskap i form av mor och katt.
Trevligt värre och allt var riktigt gott och kryddat med vitlök. Mumma!
Det är kanske tur att jag är ensam här ikväll..med tanke på det. Hehe..
En cykeltur i den sköna kvällsbrisen. Fullt med folk på Viskängen, som sig bör..

Känner att all frisk luft och den goda drickan till maten gjort sitt just nu.
Lagom segos så det får nog bli en liten tekopp och kanske nåt L-Word eller Scrubs-avsnitt att avrunda dagen med.
Och det är kväll och jag är ensammen. Komedi vore kanske det bästa så att man fick skratta lite.. Ett gott skratt förlänger livet!
Nu ska jag förlänga mina steg ut i köket och fixa lite te, sen väntar soffan och förhoppningsvis en katt.

Och..viktigt viktigt idag!
Världens bästa, finaste, sötaste, snyggaste, vackraste, underbaraste och skönaste Anna Ternheim fyller år just idag.
Jag saknar henne också. Grattis på sig!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hihi, heja Tigerbangolfarn! Du ska bara se sen vad du kommer slå spik med min boll! Haha. Använd den varsamt dock eftersom den är väldans studsig...så den kanske inte är så bra på banor där det är lätt att bollen studsar tillbaka och rullar ner igen.

Ha det finast!
KRAM