onsdag, maj 21, 2008

Miércoles..

Lost tog slut för ett tag sedan och nu avrundar vi kvällen med lite fotboll.
Är riktigt trött i ögat känner jag.
Antar att den lagom suddiga synen inte enbart beror på smutsiga glojärn.
Det får bli bingen när jag knåpat klart här och teet är uppdrucket.

Det är viktigt med nattsömnen sägs det.
Önskar man kunde få in det i skallen nån gång..

Jobbandet går frammåt. Idag tvättades det och vi fick besök av Öresundskraft.
De bytte elmätare hos oss. Det har man ju varit med om förr!
Jag har därmot ingen riktig aning om när vi börjar imorgon.
Gunlis har varit i Spanien och jag minns inte om vi sa nån tid inför imorgon.

Sen får vi se när vi slutar också. Tänkte försöka hinna med att träffa finpojken en sväng innan han börjar jobba.
Det hade varit attans så trevligt!

Nu ska jag ägna mig åt teet, gossarna på TV och fundera på refrängen.
Jag vet förresten inte ens vilka jag hejar på..men det lutar åt Chelsea..
Tjo och tjim!

Inga kommentarer: