tisdag, maj 20, 2008

Tisdagarna med Cicci!

Här händer inget. Jag jobbar och står i.
Jobba måste man göra fastän arbetsgivaren har flytt landet, man måste vara duktig.

Något har jag gjort. Jag har inlett en ny tjatbana i min Helgon-dagis och Gud bevare att inte samma sak händer här.
Så kan vi inte ha det!
Tjata på mig, klaga på mig..om så blir fallet.
Jag kanske lyssnar. Jag kanske tar åt mig.
Jag kanske slutar..tjata. Kanske kanske kanske..
Känner att det redan nu är på lite lagom god väg.
Antar att ni får stå ut med det!
Min blogg. Mina tankar och mina ord.
Deal with it!
Jag tänker faktiskt inte be om ursäkt, även om ni kanske tycker att det vore på sin plats...
Det 50e inlägget för det andra, det måste ju firas med något extra..!

Har lyssnat jättemycket på musik i eftermiddags.
Musik behövs i vardagen.
Tänk så tyst och jobbigt allt varit annars. Jag hade inte klarat mig!
Vi roade oss med lite schlager ikväll också, det var dock mindre roligt.
Inga som stack ut eller var sådär klockrena. Tråkigt tråkigt.
På torsdag är det Charlotte Perelli's tur, det ska ialla fall bli roligare att se!

Onsdag och Lost imorgon. Man får vara glad för det lilla!
Efter mitt marathon igår drömde jag lite lustigt inatt förresten.
Det blir aldrig som man tänkt sig..eller så var det just så det blev.
Nu ska jag häva i mig resten av teet och sen får vi se vad den här natten har att bjuda på..




Lena Headey & en liten chinchilla.

Inga kommentarer: