måndag, maj 12, 2008

En liten postavi!

Det hade trillat in en avi till mig medan jag sov i förmiddags. Glad tiger!
Ska trilla bort till Video Kalle imorgon tror jag, eller kanske idag..jag får se, och hämta ut kapetet. Ska bli skoj skoj skoj, efterlängtat sedan en tid och det har färdats långt, det behöver komma hem till mig...

För att stilla er nyfikenhet kan jag berätta att det är, fast ni kommer inte att bli förvånade, en liten skiva med Anna Ternheim och för er som trodde att jag redan hade allt kan jag meddela att..så var inte fallet. Men nästan, kanske?
Jag kan redan höra er sucka högt och himla med ögonen tvåhundrafemtioelva varv men tjaa, sån är jag. Hennes första album från Staterna! Det gäller att ha allt, vad för slags samlare är man annars?

Delger er två fina länkar också, så har ni något kul att titta på medan ni förundras över mig.. Hehe.

Den första är från 8e maj, inspelad i Philladelphia och det är en ny låt vid namn Summer Rain.
http://youtube.com/watch?v=JTDq3DNW-5E
Den andra är från Rival förra året med Tomas Andersson Wij, hans låt Sanningen om dig.
http://www.youtube.com/watch?v=lYiv6vMC1Gc&feature=related
Varsågoda och njut!

Inga kommentarer: