måndag, maj 12, 2008

Halfway to fivepoints

Så var även denna dagen här, då jag fick hem min skiva. Tycker det gick fortare än senast jag beställde därifån, den här gången hann jag inte ens glömma bort att jag beställt nåt.. Det var väl bra?
Trots att det är olika skivor allihop, eller nästan alla, så har jag nu skivor som ser ut som den nedan i lite olika tappningar. Tror att det allt som allt rör sig om tjaa..fyra stycken. Olika skivor men med nästan samma omslag, alltså.
Vet inte om det är kul eller lite tråkigt.. Och för er som undrar ifall jag förlorat förståndet helt kan jag bara tillägga att så är inte fallet. Jag är bara en hängiven samlare som vill ha allt!



Vädret har gett med sig lite, det regnade tillochmed lite ikväll. Rätt skönt faktiskt, det behövs lite väta här också.
Det ska bli lite svalare under resten av veckan och även det kan vara rätt skönt. Lagom är alltid bäst.
Tetime nu. Något att värma sig med.. Hehe.

Inga kommentarer: