måndag, maj 19, 2008

Terminator-dag.

Det är ett riktigt skitväder ute, därför sitter jag här och gottar mig med lite Terminator- The Sarah Connor Chronicles medan jag hoppas att det ska avta snart.
Behöver handla potatis till ikväll men än är det goda tider.
Lyckades spela in det, helt själv. Jag är duktig!
I övrigt är jag fortfarande lite förvirrad över hur det egentligen blir ikväll..
Tv3's hemsida stod det, redan förra veckan, att de ska köra dubbelavsnitt men när jag kollade Aftonbladets TV-tidning stod det bara ett.
Först nån konstig dokumentär.. Någon som är förvånad? *Tss* Dessa eviga dokumentärer!
Hur som helst så tänker jag hålla utkik redan kl 21 ikväll och hoppas på att TV3 har rätt..

Åt lunch på jobbet med Ingrid så jag är inte ens hungrig just nu, det känns ju bra!
Har fått över bilderna från igår till datorn också så jag ska avlägga en liten rapport senare idag.
Den som väntar på något gott, ni vet!

Nu ska jag återgå till TV-tittandet. Det är lätt att titta när det finns ögongodis..
Det påminner förresten om nån blandning av Dark Angel, som gick för några år sedan, och tjaa..CSI/Numbers/vilken aktion/thriller-serie som helst..
Precis i min smak! Såå..åter till TVn.

Inga kommentarer: