torsdag, maj 08, 2008

Hard to beat..

Det ska visst vara såhär fint väder hela tiden så jag har inte så himla dåligt samvete för att jag sitter här inne istället för..ute nånstanns. Viskängen är fin, den har blivit lite som en oas för mig där jag kan sitta vid mitt träd (jaa..lite som Ferdinand) och bara se på folket som spatserar omkring. Det är rogivande på något sätt och jag får en massa frisk luft!
Så det får väl bli en liten promenix dit nån dag i helgen har jag tänkt mig.


Är sådär lagom trött i ögat idag, det blev en ganska sen natt igår men man kunde ju inte bara gå och lägga sig efter en sån tokigt rolig kväll!
Tänker inte lägga mig nu dock för snart ska jag tvätta och ha mig, det får bli att ge sig den på att komma i säng ikväll istället. Helt omöjligt ska det väl inte vara? Hoppas inte ialla fall...
Ska ta och se över tvättsäcken nu och se vad den lilla katten gör, kanske hon sover? Trötta katter är vi allihopa, allihopa..

Inga kommentarer: