torsdag, maj 15, 2008

Love will keep you up all night..

Hmm..jag kom på en grej. Plötsligt har jag fått upp ögonen för brunetter, det har jag då inte haft innan kan jag säga.. Inte inte inte.
Ialla fall inte såhär som nu, tror jag inte.. Har jag?


Nu pratar jag om sånna där små blixtförälskelser som sätter sig lagom hårt men inte speciellt bestående men som ändå....som ändå är där.
[Läser man dagisar på Helgon får man dock stå ut med ett och annat och jag ska försöka att inte bli lika tjatig här..]

Hur som helst så har det, som ni vet, mest varit blonda människor som fångat min uppmärksamhet men nu när jag satt och tänkte på det, jaa..jag tänker faktiskt på sånna här grejer ibland, kom jag på att det minsann trillat in lite brunetter på sistonne. Tänka sig!
Jag tänker inte räkna upp dom eller orda speciellt mycket mer om det, förhoppningsvis, men jag tyckte ändå att det var lite..underligt.
Men den finaste brunhåriga människa i min närhet är min egen. Min min min och ingen annans och för det är jag gladast.
Jag är lycklig och oavsett blixtarna så är han alltid nummer ett! Min älsk.

Inga kommentarer: