söndag, maj 18, 2008

Friluftsdag.

Friidrott på Heden idag.
Fint väder, blåsigt väder. Det var faktiskt riktigt kallt på sina ställen och vi kom på att vi nog satt på oss lite för lite kläder.
Blåst är inget roligt!

Vi fick sett en massa kul friidrottare ialla fall.
Carolina Klüft kom och hon är ju alltid kul att se.
Hon är så duktig på det hon gör, det är en fröjd för ögat!

Vår egen Johan Wissman dök också upp, fast han tävlade inte. Tråkigt men sant.
Trots det blåsiga vädret lyckades vi hitta lite lä ett tag. Det var skönt!
Kunde sola lite och jag tror att det tog, också..
Men mestadels bara blåste och blåste det, oavsett vart man stod.
Antar att man lärt sig en läxa av det här, kanske? Det skadar för det andra inte att ta med sig lite extra, ifall det skulle bli kallt men tjaa..det råkade vi visst glömma.

Man kan inte tänka på allt!

Redogör för tävlingarna med lite fina bilder och sånt imorgon, just nu känner jag mig mest trött.
Teet ska drickas upp och sen bär det i säng.
Och nej, jag har inte glömt.. Ikväll, nu snart..om en dryg halvtimme, är det repris av andra Terminator-avsnittet på 3an. Tänk vad jag minns!

Inga kommentarer: