onsdag, maj 14, 2008

TV TV TV..

Det var det här med att komma ihåg alla bra TV-program ja... Var ganska bra när jag följde The Tudors men sedan Big Love börjat har jag varit riktigt usel på att komma ihåg att onsdagar är fina dagar..
Varför ska det vara så svårt att komma ihåg? Antar att jag borde skriva upp det någonstanns eller göra något för mitt stackars minne, förstår inte hur det ska gå till annars..
Måndagar och onsdagar kl 22, att det ska vara så svårt att förstå.. Dock är det dumt att det är just de dagarna när jag börjar tidigt efteråt men vad ska man göra?
Det går så få spännande program på TVn som det är så man måste ju ta vara på det som finns.
Förresten har jag sett nära halva, för att inte säga hela, första säsongen av Big Love så det jag missat nu har jag säkert sett innan och det jag väl hinner se..kommer jag också ihåg.
Lite tråkigt att inte kunna glo på Canal+ och hänga med lite bättre i svängarna fast jag antar att man får ta vad man får. Jag får ialla fall se serierna och för det är jag glad!


Dagen har i övrigt erbjudit jobb och fint väder, som jag inte fått njuta av.. Hoppas det håller i sig även den här helgen för jag fick plötsligt för mig att försöka fiska hop lite vänner och hitta på något. Jag och mina pojkar!
Nu däremot ska jag ägna mig åt kvällens serie och dricka mitt te. God afton!

Inga kommentarer: