tisdag, maj 06, 2008

Långa dagar..

Andra dagen jag vandrat till Viskängen och solat lite.
Jobbade länge idag och var sjukt trött i ögat när jag väl hittat hem men jag kände ändå att jag behövde komma ut. Hade ju varit inne hela dagen så jag behövde en nypa frisk luft.
Det är kul att titta på allt folk som grillar, har samlingar, spelar fotboll och allt vad de nu hittar på..
Alla hundar jag såg var också riktigt väldresserade, fast det kanske de måste vara för att vistas där? På ett så stort öppet område med mycket folk i rörelse vill det nog till att man har pli på sin hund..


Snart House-dags och jag har några chokladpluttar att äta upp. Toffifee..mmm!
Var lite sådär lagom pigg igårkväll så jag låg och tänkte på en massa underliga saker. Varför ska man behöva tänka så mycket för, speciellt när jag både ville och borde sova..?
Ikväll är jag sådär lagom trött så nu ska det nog inte vara några problem. Förresten finns det många datum och år som är lite extra speciella av olika anledningar.
Att brors födelsedag en gång blev en konstig dag försöker jag att förtränga men ibland hinner sanningen, eller vad det nu var.., ifatt en.. Jag tror inte att jag tycker om det, riktigt.

Hur som helst..måste bara berätta vad som händer imorgon också..så ni inte börjar undra vart jag tar vägen..
Marcus och jag ska till Lund för att gå på releasefest! Amanda Jenssens releasefest på Mejeriet. Det ska bli skoj. Såå börja inte undra för mycket imorgonkväll..!

Inga kommentarer: