torsdag, maj 08, 2008

Kvällskåserier.

Känner mig ganska duktig som fortfarande orkar hålla ögonen öppna.. Hmm. Det blir lite te-drickande nu och sedan bingen, fort som attans!
Tvättandet gick bra, för er som undrar..om ni undrar. Gör ni?
Lyckades även med konststycket att svänga ihop lite mat i ett nästan zombie-liknande tillstånd. Haha!
Hoppas vara lite piggare imorgon så jag kanske kan ta mig ut någonstans. Ser fram emot helgen och det fina vädret, bara det håller i sig!

Har lyssnat in mig lite på Duffy's debutalbum i eftermiddag, det är riktigt bra!
Lånade den lilla skivan av pappa och jag börjar fastna, milt uttryckt. Det är så roligt med lite ny musik, det kan verkligen behövas.
Hockey här ikväll men jag fick minsann sett Medium.
Sverige mot Danmark och Sverige rycker fram.. Heja heja heja!

Nu ska jag häva i mig det lilla teet och sen blir det natteli för mig och katten, om hon vill följa med.. God afton!

1 kommentar:

Marcus sa...

Duffy är riktigt grym! Du är såå duktig som fixade i ordning allt i går när jag däckade.