torsdag, maj 22, 2008

Uppladdning inför Eurovision Song Contest!

Vi har just lekt lite här..alla tre. Jag och mina sambor.
En riktig aktivitet för hela familjen. Vad bra det känns!
Tänk vad mycket en liten pingisboll kan göra.

Jag och Marcus har annars ägnat kvällen åt semifinalen av Eurovision Song Contest.
Charlotte Perelli gick vidare men i övrigt var där inte direkt någon låt som gjorde nåt bestående intryck på mig.
Det är på lördag det gäller, det är då det är på riktigt.
Då ska det tittas med lite större entusiasm, det är då det blir spännande.
Och appropå det här med musiken har jag inhandlat två skivor idag.
Jason Mraz's senaste och en av hans äldre, det från 2002.
Det blev en konsert-DVD också. Något att roa sig med under regniga sommardagar..eller nåt.
Jag har några stycken nu men för att vara helt ärlig har jag inte tittat ordentligt på en enda..
Det är bara Lasse's jag har sett och den har jag sett fler gånger än jag kan räkna till.. Nästan!

Antar att jag får ta tag i de andra och kolla en vacker dag.
Eller en regnig..


Nu däremot kallar bingen. Jag är ledig imorgon men jag har lite att stå i så det är bäst att lägga sig så att man orkar med allt.
Det gäller att passa på att hålla lite ordning på hushållet när man får en dag extra ledigt.
Så..natti natt!

Inga kommentarer: