måndag, maj 05, 2008

And I dream of what to be..


Dagen idag har bestått av jobbande och en intervju för skolan jag sökt in på. Fick jobba med modern eftersom vi skulle till Malmö sen. Das Blåshål! Efter ett gott dagsverke och en liten lunch åkte vi söderut i solskenet.
Vi kom fram till storstaden i god tid och hann med en liten tripp till Möllevångstorget innan det var dags för intervju.
Samma människa som förra gången, upptäckte jag när jag fått tänka efter lite, och en till. Det hela gick väl ganska fort och smärtfritt fram och jag tror att jag fick sagt allt jag skulle.
Nu gäller det bara att hålla en liten tumme så får vi se hur det går, det får jag reda på i början av juni.
Bilden är förresten från den lilla film jag och Marcus såg för någon vecka sedan. The Lion King II- Simbas Pride. Den var bra fast inget slår ju originalet, så är det bara! Det, originalet alltså, måste förövrigt vara en av de vackraste filmer som Disney gjort eller vad säger ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du testat att ge paddorna Kiwi någon gång? såg en i tidningen som tyckte det var gott.