torsdag, mars 17, 2016

Trött torsdag..

Igår var det lite segt med bloggandet, jag höll nästan på att glömma bort att skriva. Dessutom var det svårt att hitta på något vettigt att skriva, men skam den som ger sig..

Här nu ikväll har jag varit väldigt seg.
Det var nog tur att det inte var den där middagen ikväll.. Pysslade ihop mat till mig själv och fick tvättat lite.
Fortfarande planeras det inför helgens bravader. För en liten resa.
Mer om det imorgon.
En så kallad cliffhanger..haha.
Nu däremot har vi just sett klart veckans avsnitt av Ullared så nu är det dags att sova.
Dumt att lägga sig senare än nödvändigt..speciellt när jag är så trött.

Bjuder på en throwback (thursday) till en kväll i Norrköping förra året på Bråvalla..
Härliga minnen. Härmed önskar jag god kväll!




017

Inga kommentarer: