tisdag, mars 01, 2016

Blogg100- dag 1.

Jag minns inte hur jag inledde förra årets resa..men det är ju egentligen helt oviktigt.
Nu är det ett nytt år, nya möjligheter att göra den här utmaningen minst lika utmanande och framförallt allt rolig.


Jag har ju förberett er lite förra veckan så jag antar att ni också är lite nyfikna på hur den här resan ska bli.
Jag har egentligen inget upplägg. Antar att jag tänker skriva som jag brukar, om det jag brukar. Det blir med andra ord en hel del musik.

En del mat och andra evenemang. Kanske något om katter, djur i allmänhet.. Sånt jag pysslar med om dagarna.
Ska försöka att inte få prestationsångest..det brukar inte gynna något eller någon. Det får bli som det blir men förhoppningsvis lär i alla fall något inlägg intressera er.
Och självklart tänker jag fortsätta med musikvideodelning på tisdagar. Framförallt på tisdagar, sedan kan det säkert trilla in något någon annan dag också.
Det kommer faktiskt en senare här ikväll..det är ju ändå tisdag.

Så. Välkomna, ni som trillat in här för första gången och såklart till er som av någon anledning läser här regelbundet!
Håll tummarna för mig, så kör vi igång nu. Blogg100- här kommer jag!

001

Inga kommentarer: