söndag, mars 13, 2016

Söndag 13.3.99 (fastän jag vet att det är 13.3.16)

Varenda människa klottrar i en blogg nuförtiden.
Eller..i alla fall en del av dom jag följer, här och där. Artister.
Magnus Carlsson har varit igång ett tag och även Sanna Nielsen började på ny kula den 1a mars.

Och ni minns att jag skrev om Måns Zelmerlöw va?
Ja jag inser nu att alla nämnda är schlagerartister..men men. Jag erkänner att ibland gillar jag sånt.
Dessutom tycker jag om att läsa, lite oavsett vem som skrivit.




Alla är vi väl sådana. Det är därför vi läser böcker, bloggar, tittar på serier och filmer.
För att få se något annat. Vara någon annanstans. Lära sig något nytt. Se något man tycker om.

Berättelser har väl alltid fascinerat oss, eller hur?

För egen del är det i alla fall såhär. Det är därför jag läser och ser på film/serier.
Lite verklighetsflykt ibland. Och kanske försöker jag att förmedla det ibland när jag skriver här.


Jag hoppas bara, och jag har ju även sett att så är fallet, att folk bryr sig om och vill läsa om mitt liv också.
Även fast jag inte är artist. Även fast jag inte hittar på så mycket tokigt som dom gör.
Mitt liv är faktiskt också rätt intressant, ibland.
Allt behöver inte vara så allvarligt hela tiden. Om jag ville skulle jag kunna dela fåniga klipp varje dag..eller musikvideor. Fast det tror jag inte att jag vill..

Ibland är det skönt att få skriva av sig om allt och inget också.
Ni som har hängt kvar såhär långt har nog märkt det redan. Det blir vad det blir här. Hoppas att det är tillräckligt intressant. Jag gör vad jag kan..för jag tycker det är roligt att skriva och dela med mig.
Tänkte försöka bli lite bättre på att addera bilder här också, en bild säger ju som bekant mer än tusen ord.
Vi får se hur det blir med det..
Hur som helst- tack för att ni är här och läser! Hoppas att ni alla haft en skön helg och att ni känner er redo för nästa vecka. Det gör jag. Bring it on!



013

Inga kommentarer: