onsdag, mars 16, 2016

Onsdag

Middag och fotboll hos päronen ikväll.

Dessförinnan idag har jag inte gjort så mycket, faktiskt.
Pysslat lite här hemma och gjort mat till mannen som inte kommit hem när jag gick.
Och väl hos föräldrarna var ingen mer än katten hemma, men det visste jag så jag hade tagit med mig nyckel, så vi myste lite innan resten kom.
Här har ni oss när vi myser- Smilla och jag.




Sedan blev det god mat och därefter fotboll. Till den ingenting för då var vi alla så mätta. Vi var päronen och bror och jag. Plus katten..
Det blev inte den match vi först tänkt se på stora tvn, vi såg Bayern München- Juventus istället för Barcelona- Arsenal.
Så kan det gå. Underhållande var det i alla fall.
En mysig, rolig kväll i gott sällskap.
Brors flickvän joinade tillslut också, det var bara min egen påg som saknades.

Nu är jag hemma och har landat i sängen. Det ska sovas!
En dag närmare helgen. Ska snart avslöja vad som händer då..men nu blir det sömn.
God afton, god afton.

016

Inga kommentarer: