lördag, mars 19, 2016

Straight into your arms..

Sitter på Bishops Arms här i Eskilstuna nu.
Intager vars en god öl.
Vårt hotell ligger runt hörnet, så om det blir många fler blir det väl till att krypa tillbaka..
Men så illa ska det nog inte bli.
Hoppas jag..

I övrigt känner jag mig rätt slut.
Och uppåt, på samma gång.
Konserten ikväll var fantastisk. Bättre än i Helsingborg, det måste jag erkänna.
Gänget hade finslipat en hel del.
Det märktes!
Anna var på väldigt gott spelhumör, trots att vi misstänkte en liten förkylning.





Innan konserten satte igång hann vi även träffa vår vän Thomas från Tyskland. Så vi snackade lite, han bjöd mig på en Sprite och sedan var det dags att bänka sig.
Efteråt var vi väldigt nöjda och belåtna alla tre. Sista konserten för oss alla för den här gången. I Sverige- Thomas ska såklart hänga på i Hamburg.

Även ikväll bjöds jag på en underbar version av My Secret.
Och Anna slängde in lite svensk text i A French Love.
I Walk Right In är en mysig låt. Den växer för varje gång. På skiva och live. Helt fantastisk!

Så. Jag är väldigt nöjd med att vi åkte hit.
Det var kul att träffa Thomas igen.
Och Anna, hon fick ett påskägg av Marcus och mig. Hoppas hon ska gilla något av det vi stoppat i det..
Nu blir det paus. Ledigt för henne och detta var sista konserten för vår del på den här turnésvängen.
Men var så säkra- vi kommer tillbaka!

019

Inga kommentarer: