torsdag, mars 31, 2016

Torsdag

Avslutar kvällen med The Following.
Om ni har missat den serien bör ni verkligen kolla upp den. I alla fall om ni som jag gillar skruvade, mordiska, spännande berättelser.


Har jag skrivit om det här förut? Åhh..jag följer så mycket serier att jag själv blir helt förvirrad.
Det här är dessutom en sådan som man gärna vill sträck-kolla på. Det händer så himla mycket spännande där..

Idag är det torsdag, förresten. Det vet jag!
Imorgon släpper bästa Marit Larsen sin sprillans nya EP. Jag längtar så oerhört mycket! Det kommer att bli en riktigt bra början på helgen. Jag känner mig verkligen taggad!
I övrigt har det varit mycket Marilyn Manson den här veckan. Och självklart Nicole Sabouné + Markus Krunegård efter förra helgens underbara konserter.

I helgen blir det lugnt. Så jag har massor med tid att lyssna på Joni Was Right som Marits nya heter. Lyssna på den ni också förresten, jag är säker på att det kommer att bli fantastiskt..
Nu ska jag fortsätta se på tv och dricka lite mer kaffe, hade ju inga problem med sömnen igår så vi kör på en kopp ikväll också. Härmed önskar jag godnatt!



Bild från Justins Instagram, på honom och Manson. För att jag tycker om dessa killar!

031

Inga kommentarer: