söndag, februari 28, 2010

Bio och bus!

Igårkväll blev det som jag skrev bio.
Niklas och jag träffades först, letade lite efter Simon och beställde sen biljetter till denna lilla film.
Båda hade vi lite svårt att bestämma oss men tillslut låg det på mig att välja slutgiltigt och eftersom jag läst på lite innan och gillar både Jim Carrey och Ewan McGregor så tyckte jag att denna verkade spännande, så vi slog till!

Simon mötte upp och efter att ha stått i en gigantisk kö för att köa godsaker var vi så äntligen på plats i salongen.
Jag ska kanske inte avslöja hela filmen men den var rolig, ganska spännande på sina håll, sorlig och underhållande.
För det andra visste jag inte att det var en sann historia och att allt faktiskt hade hänt..
Makalöst!

Grabbarna var nöjda trots att det förekommit en del homogay-kyssar. Haha!
Och Ewan är som alltid en njutning att se..liksom Jim när han är i sitt esse och flippar ut..

Väl värd att se trots en del dalar.
Jag var mer än nöjd!

Efteråt blev det lite mer ordentlig föda på Max innan vi styrde kosan mot Dickens.
Satt sen där & filurade, pratade om filmen och bara hade det trevligt.
När alla var nöjda med dricka och tiden börjat ticka ifrån oss bröt vi upp och åkte hem för att sova.
Det är fint att ha vänner och att kunna hitta på allt möjligt.
En bra lördag trots att jag inte fick vara med älsk. Man kan inte få allt men man får absolut vara glad för det man har- och jag har fina vänner!

Inga kommentarer: