måndag, februari 08, 2010

Ta mig till kärlek!

Laserdome var roligt!
Bra träning för en lagom billig peng i goda vänners lag. Verkligen i rätt lag!
Vårt lag vann nämligen. Trevligt trevligt!
Detta trots att jag var ganska dålig, speciellt i första rundan men jag tog mig sen..
Var mest glad att jag inte skadade mig direkt, fast jag råkade springa rakt in i Markus.
Det var nog att jämföra med att springa in i en vägg så på så sätt klarade jag mig nog rätt bra..
Och nej, jag har inte stavat fel..det ska vara med K!
Grabben min var inte med.

Annars var helgen lugn och skön.
Vi fick ihop två köksstolar i gårkväll. Värst vad fint det blev och ohh vad sköna dom var.
Galet sköna!
Man kan äta frukost, lunch och middag på dom i evighet. Amen!
Vilket klipp.. Jag är glad glad!

Idag har mor och far åkt iväg.
Vi på jobbet har..jobbat. Rensat, tvättat, städat och haft oss.
Haft pysselstund.
Jag kanske ska fixa mjölk imorgon, bror glömde ju det..eller så får jag helt enkelt bara påminna honom.
Hoppas mitt minne är bättre än hans..
Träffade på både Daniel från labb och Maria T när jag tog bussen hem. Trevligt att träffa på dom fastän dom inte kommit springande på jobb idag.
Vi får väl se vilka som behagar ringa på under dessa nära tre veckor. Spännande värre!

Inga kommentarer: