måndag, februari 22, 2010

Måndag

Självklart glömde jag att kolla efter skivan idag sedan jag slutat jobbet.
Hur glömsk får man bli?
Såg den tillochmed när jag kasade fram med bullarna i högsta hugg.
Morgondagens projekt!
Det kanske kan bli en fin tisdag?


Vädret idag var dock inte så fint.
Kallt kallt. Och inte blev det nån äggakaka till lunch heller, det var ju synd..
Men kanske var det O'Learys förtjänst att jag kom i så bra tid till allt, ändå?
Jag hann se en gul bil fara förbi...
Jag tycker synd om alla som måste slafsa runt i snön bara för att det är deras jobb..
Man får väl ändå vara rätt glad åt att man får vara inomhus dessa dagar.


Snart ska jag dock bänka mig i soffan ett tag. Se lite på OS..
Och förresten..var det bara jag som tyckte att Norges curlingkillar hade skitroliga byxor på sig igår?

Bedöm själva..

Inga kommentarer: