söndag, februari 14, 2010

Alla Hjärtans Dag!

Ojdå.. Så kan det gå. Att man inte skriver på två hela dagar, alltså.
Helgen har varit till belåtenhet so far!
Vi har fått gjort en hel del, även om vi missat lite annat..
Så kan det också gå!

Håkan gör mig så glad.
Varför har jag glömt bort det..?
Det är sånt man inte får glömma. Aldrig.
Man får aldrig glömma dom där fina människorna. Dom som gör en glad.
Lycklig.
Tur att han finns med sin musik precis när man saknar honom.
Det är sånt som kallas lycka!
Kärlek.
Så är det.

Idag är det en kärlekens dag också.
Gossen min och jag har ätit förbannat god middag. Mmm..
Varmrökt lax med egengjord sås och kokt potatis.
Damn! Det satt fint det vill jag lova.
I afton blir det TV. OS har ju börjat, för er som av en händelse råkat missa det..
Tittar ni eller?
Jag har fint godis att mumsa på och det bunkras upp inför TV-kvällen så det är väl lika bra att lämna en fin pojk för en annan!

Hoppas ni alla haft en fin alla hjärtans dag i alla fall!
Jag hjärtar er såå mycket. Hoppas att ni vet det..

Inga kommentarer: