måndag, februari 01, 2010

Summer dreamin'..

Jag borde väl skriva något vettigt här.. Men vad skulle detta vettiga bestå av?
Har börjat snörvla.. Vart kom det ifrån?
Var filten dammig som jag låg under eller är det en begynnande förkylning?
Hmm..det verkar mer som det första och det vore kanske också det bästa.
Jag vill inte bli förkyld!!

Idag var vi alla på jobbet igen, med eller utan krämpor.
Bror var brun som en förbannad neger..jag blev ledsen var gång han kom nära..
Usch. Hemskt!
Men det var spännande att höra lite vad han hittat på där borta i alla fall..
Sen är det lustigt så mycket konstiga människor det finns där ute.. Vilka konstiga patienter vi faktiskt har, man blir förvånad..det ska jag säga er!
Verkligen förvånad..

Sitter här med Håkan.
Det känns nästan som sommar..om jag blundar hårt och anstränger mig.
Då får han fram den där goa sommarkänslan. Fina fina fina Håkan..
Teet är varmt och gör gott i halsen. Mmm.

Sprang på en rolig människa när jag skulle till bussen efter jobbet.
Vilken timing man kan ha ibland! Fantastiskt..
Nu däremot ska jag nog snyta mig en gång till, hälla upp mer te och drömma om sommaren..

Inga kommentarer: