tisdag, februari 23, 2010

Just a cry in the desert..

Wiie! Det blev minsann en liten skiva idag.
Travade upp dit efter jobbet och eftersom jag är så smart kollade jag igenom skivorna först och där fanns minsann både Gold som enkel och dubbelskiva.

Det var den dubbla jag helst velat ha så jag slog till på den! Underbart.
Skivan verkar vara i nyskick och dubbelskivan är av Limited Edition också. Snacka om flax va?
Mmm..

Annars har dagen varit bra.
Den blev fin.
Jobbandet gick bra. Vi tvättade lite och fixade iordning inför morgondagen.
När jag var påväg hem ringde mor, som tydligen var hemma, och bad mig komma med bilnyckeln.
Fick lite grejs av dom och dom fick en nyckel.
Imorgon blir det jobb som vanligt igen.
Det kanske kan göra gott..att allt får återgå till det normala igen. Jobb som vanligt!
Vanliga dagar, vanliga tider. Mmm..det blir nog bra det!

Nu ska jag se över tvätten och se vad katten pysslar med.
En ny vecka börjar, snart igen.. En vecka med bara tre normala arbetsdagar.
Tack för det!

Inga kommentarer: