lördag, februari 20, 2010

Lördag

Dumma huvud...
Tycker inte om när jag får sån dum huvudvärk. Usch!
Finns det nåt jag avskyr så är det huvudvärk, vad ska det vara bra för. Egentligen?

Gossen har varit i Malmö.
Jag drömde lite konstigt innan jag vaknade..hmm.
I övrigt har jag tvättat lite här och försökt vårda gullivern. Hade tänkt vara lite mer händig och ordentlig men jag pallade inte.
Vågar inte dricka något spännande just nu heller för det ligger där och lurar. Uhh..

Jag har en tidning från Tidningskungen här. Tog hem den för att läsa lite om Leonardo DiCaprio.
Det var allt lite spännande läsning!
Man får väl trava iväg och se hans nya film snart också, tror minsann att den hade premiär här igår så det är en riktig färsking..
Film är bra för själen tror jag!

Senare i afton är det Band of Brothers.
Åhh vad jag älskar den serien.. Trots att jag sett den förr, minst en gång!
Den är bra bra bra, så till dess måste jag i alla fall hålla mig något sånär vaken.
Det kanske finns något spännande att se i de olympiska spelen sålänge!

Inga kommentarer: