fredag, februari 05, 2010

Långa vägar..

Då har man tydligen skrivit upp sig för Laserdome imorgon!
Vad kul..men oj vad det var länge sedan..
Hur ska det gå för mig?
Markusen är bra på att locka ut mig på tossigheter och det var ett tag sedan man träffade honom så det kan säkert bli trevligt.

I övrigt vet jag inte riktigt vad som händer här.
Vi tänkte svänga ihop lite god efterrätt här snart tror jag. Annars vet jag vet jag ingenting..
Nej.
Känner mig både oerhört seg och softisch samtidigt som det känns som om jag vill ut och röra på mig.
Kanske bäst att vara hemma om det ska bli något imorgon..
Då måste man vara fit for fight! Verkligen.
Så det blir väl nån av alla de spännande flaskorna i kylen istället i hemmets lugna vrå.

Jag har i alla fall fått en fin länk av fina Maria som jag ska roa mig med.
Thåström är aldrig fel!
Aldrig.

Inga kommentarer: