torsdag, februari 04, 2010

Februaritorsdag!

Torsdag redan.
Jag sitter och lyssnar på dagens Morgonpasset eftersom jag lyckats missa det jag egentligen skulle lyssnat på: när Josephine Forsman var där och gästade.
Tur att nätet finns så man kan ta igen allt man förlorat!

Annars har dagen flutit på väldigt lugnt.
Solen lyste till och från så efter att jag slutat travade jag runt på stan lite. Skönt att komma ut lite och ändå förena lite nytta med nöje.
Hittade ett fint linne, som jag köpte, på Carlings och köpte förnödenheter inför helgen.
Det gäller att passa på när man väl kommer ut..
Jag hade som sagt fint sällskap av solen och herr Hellström i lurarna- då är det lätt att gå..

Tvättar och tar igen mig. Ibland behövs sånt.
Snart blir det till att fixa mat också.
Både gossen och jag kom hem ganska tidigt idag. Skönt när sånt händer!
För det gör det ju inte så ofta.. Katten däremot var inte så imponerad för hon sover fortfarande..
Ska hitta på något att jaga upp henne med sen tror jag!
Först blir det till att lyssna klart på detta..

Inga kommentarer: