onsdag, februari 03, 2010

Försent för Edelweiss















Vad lustig jag är... Uppdaterade Bilddagboken när det egentligen var här jag hade tänkt skriva.
Det blir inte riktigt som man tänkt sig..inte ens när man själv ska göra något.
Haha!

Ja..vet inte riktigt vad jag skulle skriva.
Att jag har varit duktig idag? Nyfiken och lite modig.
Att vi äntligen fått rätt handskar till pappan på jobbet.
Kul info..

Nej!
Jag hade faktiskt tänkt skriva att jag saknar den där tjejen. På bilden där.
Men det är överflödigt att skriva. Det vet ni väl allihopa redan?
Hur som helst.. Saker kanske börjar rulla på snart.
Kanske att vi kunde få till något innan hon far iväg över havet. Igen..
Jag kom även på att det idag är ett år sedan vi var i Köpenhamn.
Ojojoj vad tiden går fort..
I alla fall, en liten date snart hade inte skadat..

Detta blev en riktig C.A-aktig dag.. Så kan det gå!
Nu ska jag dricka lite te här, tänka trevliga tankar och sen gå till sängs..

Inga kommentarer: