lördag, februari 27, 2010

Stenkul!

Joo jag stannade uppe och såg curlingen. Allt.
Ja jag var trött som en liten gris!
La ner verksamheten här vid datorn och överallt annars runt 2-tiden för att bänka mig ordentligt trots att jag var jättetrött.
I slutet på runda 9 såg det inte så bra ut men då knorrade dom till det och kom ur den med ställningen 6-6, som börjat 6-4 till Kanada.
Det kändes lite hopplöst men jag tänkte att om dom inte får till det i slutet här stänger jag ner..och då tar dom två poäng.
Då kunde man ju inte lägga sig!

La mig gjorde jag ändå..på sofflocket med filt och kudde.
Höll ögonen öppna och tittade förundrat på.
Halvsov lite till och från men lyckades rycka upp mig och se de sista stenarna. Dock var jag lite slö i tankebanan för jag fattade först inte riktigt att dom vunnit.
Haha! Så kan det gå..
Riktigt kul i alla fall! Fantastiskt.

Men efter att ha sett lite av det ivriga firandet och pussarna stängde jag av och sprang i säng.
Var dock tvungen att kolla tidningarna lite i iPhonen för att riktigt få in att vi vunnit..
Kände mig helt snurrig nämligen.
Men det var sant!

Vännen Niklas skrev och föreslog bio i afton. Ska bege mig ner till stan till 19 sen.
Får se vad det blir. Spännande spännande..
I övrigt har jag städat här i alla fall. Duktigt värre! Det behövdes...
Nu däremot ska jag se om jag kan hitta mitt the Sims-spel och kanske köra nån vända med det..
Trevlig gulddag på er!

Inga kommentarer: