måndag, mars 01, 2010

Marsmåndag

Mars börjar ju bra med besök.. Tack för det!
Uhh.. Vi får väl se vad det blir av det men förhoppningsvis lite lagom.
End of story. Tråkigt sätt att börja på.. Haha.

Helgen var bra ja.
Jag hoppas att veckan blir det också..trots dess början.
Har inte så mycket planerat i alla fall. Jag går väl dit stegen bär. Yes.

Gossen har kommit hem i alla fall!
Nu är jag inte ensam..eller..jag och katten är inte ensamma.
Det blir snart te och lite uppdatering om allt.
Och fortfarande förundras jag över Spotify och allt dom har där..
Jag har lovar kära vännen H att klura ut vilka brittiska skådespelare som kan sjunga..so far vet jag att Ewan McGregor (från lördagens film, btw) och Hugh Grant kan sjunga.
Hugh sjunge förvånansvärt bra också..faktiskt. Vännen H tipsade om alla Mama Mia-låtar så det ska bli mitt projekt.
Vi får se vart det leder..

Nu däremot blir det te!

Inga kommentarer: