tisdag, februari 09, 2010

Tisdag

Bara så ni vet har jag just klippt fingernaglarna!
Important to know.. Mmm.
Bra känns det i alla fall. Fint fint..

Marcus tyckte att jag börjat bli lite enformig här.
Tycker ni det?
Kanske det kanske. Men ni är kanske inte så många som fattar vad jag menar riktigt ändå så det gör kanske det samma.
Många kanske..mycket om.
Det där OM...om bara OM inte hade funnits, tänk hur världen sett ut då.. Spännande.
Läskig tanke, faktiskt.

Tvättar och har mig idag.
Är det inte på jobbet så är det här. Alltid finns det något att göra!
Tror nästan att jag ska vara så hurtig och stryka lite senare också. Det gäller att försöka vara effektiv när andan väl faller på, jag menar..det händer ju inte så ofta att man känner sig speciellt peppad på att stryka.
Men med lite fin musik som sällskap kanske man klarar det mesta?

Inga kommentarer: