torsdag, mars 12, 2015

Ystad

Jag borde inte blogga nu för jag har fått lite för mycket innanför västen....
Vi är på kurs i Ystad. Det har varit en fin dag so far. Jag har lärt mig en del nytt.
Mycket nytt. Det känns bra!

I övrigt har jag ätit hela tiden. Druckit massa kaffe. Vatten.
Sen har jag avnjutit en jättegod middag med massa god dricka till.
Det har krävt två koppar kaffe efteråt. Och en liten avec. Så kan det gå..

Btw så är FaceTime en väldigt trevlig uppfinning!
Tänk att få se min kära påg och katterna i realtid hemifrån..
Gött!

Jag ska väl snart bege mig mot sängen. Det börjar närma sig normal läggdags-tid just nu. Vänta bara..
Så med dessa ord önskar jag er en trevlig natt!
Sov så gott..det är en dag imorgon också och den dagen är det Fredag den 13 igen!

012

Inga kommentarer: