onsdag, mars 11, 2015

Onsdag

Så var den här ordinarie arbetsveckan slut för min del.
Imorgon åker vi till Ystad på kurs. 
Just i skrivande stund minns jag inte vad den ska handla om men det lär jag väl bli varse..

I övrigt har det känts rätt skönt med två helt vanliga dagar.
Jag lovar att ta tag i skrivandet ordentligt nu till helgen. Ska försöka summera den gångna helgen och de närmaste dagarna så gott jag kan.
Medan det är någorlunda färskt i minnet. Det har bara varit så mycket som har hänt så det har känts lite svårt att få rätt på allt.
Alla tankar och minnen snurrar fortfarande runt rätt bra känns det som.. Men men, det ska säkert gå bra att sammanfatta. Sådana här fina saker glömmer man inte i första taget!
Så får vi se hur det går med kursen, om jag kan lära mig några nya spännande saker..

Nu däremot ska jag dricka lite te och umgås med de övriga här. Man & katter.
Och väldigt snart väntar sängen. Då jag blir bestulen på min sovmorgon imorgon bitti gäller det ju att få alla sömntimmar man kan..
Så nu önskar jag er en god kväll!

011

Inga kommentarer: