onsdag, mars 25, 2015

Does he know?

Vet inte alls vad jag ska/borde eller ens vill skriva om idag...

Det känns som att det inte hänt så mycket av intresse som jag vill dela med mig av.

Förvisso är det Våffeldagen och den firades med våfflor till middag ikväll men i övrigt, inte mycket.

Kanske har de flesta av er också ätit våfflor idag? Det är ju trots allt en ganska viktig dag..



Nu ska vi snart dricka te här och sen får man väl ta och sova lite också.

Kvällens andra händelse som säkert inte undgått en enda människa som hänger på sociala medier är att Zayn Malik lämnar One Direction.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det men jag förstår om Directioners blir upprörda och ledsna.


Dock kan jag inte säga att jag minns hur det var när Kevin lämnade BSB (för att dra den parallellen igen) så kanske vet jag inte vad dom går igenom nu.

Dessutom kom ju Kevin tillbaka. Han tog en liten paus bara och vad jag kan se verkar han rätt glad över att vara tillbaka i gänget nu.

Kanske kommer Zayn också tillbaka en vacker dag.. Den som lever får se.

Och för One Directions del hoppas och antar jag att dom kommer att klara sig utan honom.

Antar att dom i alla fall inte vill ta in någon ny..det vore nog lite konstigt. Ja hur som helst..för att vara en som inte direkt bryr sig blev det mycket skrivet om det här.. Så kan det gå.

Ville mest meddela er som kanske råkat missa det. Nu antar jag att alla vet..så nu kan jag dricka mitt te i lugn och ro.
God kväll på er!





025


Inga kommentarer: