lördag, mars 14, 2015

Roliga mars-veckan 2015

Igår var det sju år sedan jag såg Tegan and Sara på KB i Malmö, med fina gruppen Northern State som förband.
Det var en väldigt fin afton vill jag lova.
Tror att det var tredje gången jag såg Tegan and Sara.. Saknar dom lite nu, bara för det.

I många år har mars varit en hektisk månad.
Igår var det dessutom fem år sedan jag såg kent i Köpenhamn.
Som sagt..mycket har hänt i mars, flera år i rad.
Detta år var inget undantag. Snarare tvärt om..

Räknar man från förra lördagen till exempel har jag haft många bollar i luften. Varit här och där. Farit och flugit.
Norrköping-Köpenhamn-Ystad/Kåseberga har jag avverkat. Det är väl inte så illa va?
Dock är den här helgen vigd åt att bara ta det lugnt.
När jag kom hem igår kände jag mig mest som en zombie så det har varit skönt att bara få vila lite idag..
Dock har jag lyckats städa idag och mannen har handlat. Alltid något!
Men lagom är bäst..


Ett axplock med bilder kommer här. En bild säger mer än tusen ord ju...




Foto: Emelie Larsson/Kolmården




Ryan Adams i Köpenhamn i måndags.


Stranden i Ystad

014

Inga kommentarer: