söndag, mars 22, 2015

Vårens första dag..

Det har varit en relativt lugn helg. Konsert igår förvisso.
Den var för övrigt helt magisk! Så som det gärna är med Thåström.
Ibland är det skönt när det händer lite lagom mycket grejer.. Hysterin verkar ha lagt sig. Bara en rolighet i veckan nu igen.
Var sak har sin tid. Och lagom är bäst? Men sjävklart står man ut med en hel del bara det är roliga saker. För lite roligheter kan man göra vad som helst!

Idag har vi förvisso hunnit med en sväng till Väla där vi köpte lite olika vettiga saker. Bland annat köpte jag mig ett par nya löparskor. Tanken är att jag ska komma igång igen.
För nu måste något hända. Och med våren i antågande, dessutom ska det visst vara vårens första dag idag, ska jag ta tag i mitt liv igen.
Och det började med nya skor!

Nu avslutar vi kvällen med El Clásico.
Ja alltid händer det något. Vad har ni hittat på i helgen?
Något roligt? Något tråkigt? Kanske har ni bara tagit det lugnt?
Oavsett så hoppas jag att ni känner er nöjda med veckan som varit och är peppade inför vad som komma skall. Vad nu det än må vara.
God kväll på er!




022

Inga kommentarer: