onsdag, mars 18, 2015

Glasögonorm..

Jaha jag får väl skriva lite från arenan då..
Sitter nere i Malmö och tittar på hockey. Malmö-Leksand.
Snart väntar förlängning

Förutom denna lilla strapats har det varit en helt vanlig dag..
För er som hängt med lite vet att jag måste skaffa nya glasögon.
Hade med mig mor för att få lite smakråd i måndags och sen valde jag ut fyra par att visa för mannen.
Men redan innan hade jag ganska klart för mig vad jag ville ha.
Turligt nog gillade han också dom..
Precis som tydligen alla andra som sett dom. Det känns ju trevligt!

En vacker dag får ni som läser här väl också se.
Hur som..idag beställde jag nämnda bågar. Så nu är det klart!
Äntligen. Får man väl säga..det har varit på G ett tag och det var tydligen behövligt att byta nu.
Hoppas att jag känner mig lika nöjd och säker när jag väl fått hem bågarna också!
Vad hittar ni på en Lill-lördag som denna?

018

Inga kommentarer: