lördag, mars 21, 2015

Lördagsskoj!

Nu i en bil mot Malmö! Tydligen ska jag dit en gång till den här veckan.. Detta var förvisso bestämt sedan länge.
Konsert. Vi ska se Thåström!
Marcus, min far och jag. Det ska bli riktigt roligt!

Ja..senast jag var i Malmö denna veckan var ju när vi såg Malmö-Leksand i onsdags. Det kanske ni minns?
Nämnda lag möttes ikväll igen och än en gång vann Leksand. Vilket är bra för friden där hemma..mannen blir så ledsen annars.
Hur som helst..konsert var det ja.

För er som undrar gick det bra att jobba idag. Två patienter in i stolen och resten kunde vi hjälpa muntligt via telefon.
Och förresten så hoppas jag att ni idag kommit ihåg att uppmärksamma World Down Syndrome day och rockat lite sockor igen. På den riktiga dagen, menar jag.
Det gör jag. Olika är bra!

021

Inga kommentarer: