fredag, mars 20, 2015

Rock every sock!

Ja, det enda jag orkar skriva om idag är att jag hoppas att ni uppmärksammat Rocka sockorna-dagen!
Det har jag gjort. Jag gör det fortfarande.




Imorgon är det World Down Syndrome Day vilket idag firats med att vi ska gå runt med olika strumpor på oss.
För att visa att det är ok att vara annorlunda. Att olika inte behöver vara något negativt.
Att det är lika bra som att vara som alla andra!
För att vi alla är olika och ändå så lika, trots allt.

Ett fint sätt att fira in helgen på också, tycker jag.
Imorgon ska jag jobba på jouren. Det blir säkert bra, hoppas att inte för många ringer..jag har faktiskt en tid att passa sedan på kvällen.
Men ja..det blir nog en fin helg det här också!
Vad ska ni hitta på? Ska ni jobba eller kanske hitta på något skoj?
Kanske både och?
Hur som helst så önskar jag er en trevlig helg!

020

Inga kommentarer: