söndag, mars 01, 2015

Hello Saferide

Gårdagskvällen var riktigt fin!
Vi tog bilen ner faktiskt, fick ätit innan och kom i precis lagom tid innan dörrarna öppnade.
Vi hade aldrig suttit uppe på balkongen på Palladium förut så det blev premiär för det.
Hade kanonbra platser med en härlig vy.

Sen var det som vanligt en helt underbar konsert.
Vi såg ju Hello Saferide en sväng i Norrköping för två veckor sedan men det var lite annorlunda igår för då var det sittplats. Det var väldigt trevligt. Ibland gör sig konserter bättre när folk sitter.
Och HS gör en aldrig besviken. Det är alltid förstklassig underhållning från början till slut. Älskar låtarna. Det är ofta fina berättelser med riktigt härlig musik till. Sånt gillar jag!
Sen har Annika (Norlin) väldigt inspirerande och roliga mellansnack också som ofta får en att tänka till lite extra.
Hon är en härlig person och jag är så glad att jag efter många års väntan nu fått se henne några gånger. Det är hon väl värd!
Jag hoppas såklart på många fler gånger också..

Delar med mig av bilder och grejer en vacker dag.
Nu vankas här snart te och sänggående.
God kväll!

001

Inga kommentarer: