måndag, mars 16, 2015

Pojkbandsnörden nummer 1!

Varför lyssnar jag så mycket på One Direction... Vad är det med mig?
Fast å andra sidan..vad är det egentligen för skillnad att lyssna på dom eller att haka upp sig på Backstreet Boys?
Igår var det förresten ett år sedan jag var i Köpenhamn och såg just BSB. Tredje gången jag såg dom.
Så nej..jag borde kanske inte bli så upprörd på mig själv för att jag lyssnar på 1D.
Jag lyssnar ju faktiskt för att jag tycker om musiken. Sen att det är fem små slynglar som sjunger hör kanske inte hit.
Jag gillar hur deras röster låter tillsammans. Det är vad jag gillar. Plus musiken. Lite rockigare pop.

Dessutom är det aldrig försent att ändra sig och börja ogilla dom igen. I alla fall att sluta lyssna.
Jag har inte alltid lyssnat på dom. Och jag kan väl inte kalla mig Directioner. Inte än. Haha.
Men det är alltid spännande att hänga med i utvecklingen. Man vet aldrig vad man hittar.
Vad man snubblar över.
Ibland är det bra saker. Ibland lite sämre..och det bästa med allt är att jag får välja helt själv!

016

Inga kommentarer: