måndag, mars 30, 2015

Hockeykväll

Hemkomma från Malmö nu.
Tyvärr vann Malmö över Leksand denna gång så sista avgörande match blir i Dalarna på torsdag..
Måtte Leksand vinna då!

Det var bitvis en väldigt spännande match ikväll men det ville sig inte riktigt för LIF alla gånger.
Antar att det betyder rätt mycket att spela på hemmaplan..
Därför hoppas jag på en sista vändning i sista avgörande matchen.
I övrigt en lugn måndag. En lite lagom start på veckan!

Jag blev i alla fall lycklig ägare till ett gult regnställ. För 20% på reapriset hos Naturkompaniet i stan.
Fantastiskt! Jag är väldigt nöjd.
Nu ska vi bara dricka lite te och sedan springa till sängs..om katterna vill låta oss sova.
Dom blir alltid lite tokiga när vi kommer tillbaka hem efter att ha varit borta ett tag.. Glädjefnatt antar jag!

Tack för era kommentarer på gårdagens blogg. Kul att läsa.
Mera sånt!
Och kanske att jag tar tag i det där med att läsa A Song of Ice and Fire också. Jag vet var böckerna finns ja..

Med hopp om en fin påskvecka, nu önskar jag godnatt!

030

Inga kommentarer: