torsdag, maj 29, 2014

Torsdags-Söndag

Oj nu springer klockan iväg.
Dags att sova snart..strax.
Ville mest meddela att jag haft en fin ledig dag.
Vi sov lagom länge. När vi kommit upp kollade vi in Musikhjälpen Återträffen till frukosten och halva eftermiddagen.
Riktigt fint att återse Emma, Sarah och Kodjo. Längtar en väldig massa till vinterns omgång nu.
Det avslöjades att den ska hållas i Uppsala för första gången.
Första gången någon ny stad introduceras sedan Göteborg. Kul!

Sen har vi grillat och hängt med min moster i päronens trädgård.
Det blev mycket och god mat.
Jag åt nog mer än jag borde gjort.. Sen glass och jordgubbar till efterträtt. Ojoj.
Jag var i alla fall ute och sprang en sväng innan maten.
Det gick riktigt bra tyckte jag.
En snabb runda minsann. Nästa sväng tänkte jag satsa på en lite längre distans dock men på en hyfsad tid.. Man måste prova och tänja på gränserna lite här och där.
Nu däremot ska här sovas. Jag är ledig imorgon men inte stackars Marcus..
Hoppas att ni alla haft en fin ledig torsdag!

089

Inga kommentarer: