söndag, maj 25, 2014

Nöjd katt!

Det har varit en härlig helg!
Idag sov och låg jag länge.
Tål inte att hänga på motorcykelmässor och vara ute med vänner och äta gott..

Viktigast idag var i alla fall att vi varit iväg och röstat.
Vädret har varit ok och efter att ha städat lite här hemma har jag varit ute och sprungit.
Trodde att det skulle gå åt fanders men jag klarade hela rundan som jag tänkt mig.
Ett helt ok tempo med tanke på att jag hade bestämt att springa lite längre och även gjorde så.
Man får vara glad för det lilla och även om jag var rätt slut kändes det bra.
Det går framåt.

Efteråt åt vi och sen har vi följt valvakan lite.
Man blir rädd när man ser det.
Men vad ska man göra åt det, egentligen? Hur ska man lära alla dom som inte vet bättre?
Hur får man dom att förstå?
Hur ska vi få det bättre..
Vad tror ni? Vad vill ni göra?

085

Inga kommentarer: