fredag, maj 09, 2014

Låt roligheterna börja!

Vädret visar sig inte från sin bästa sida just nu vilket är tråkigt.
I detta nu är nämligen våra eminenta gäster på väg hit. Inget roligt mottagande dom får här inte, i alla fall inte om man tittar ut.
Det regnar som tusan!
Men å andra sidan behövs regnet. Verkligen.

Vi har fixat klart här och vår enkla boning ser väl helt ok ut. Katterna känner nog på sig att något är på gång för dom är lite stirriga..
Sam har hängt efter mig hela eftermiddagen och kollat vad jag gjort. Nyfikna skrutt!
Annars här?
Det känns riktigt skönt att det är fredag. Jag blev bjuden på lunch av modern idag förresten, hela lilla familjen samlades och åt ute. Inte fy skam att avrunda arbetsveckan på det viset!

Inget är förresten som väntans tider.
Mannen tar sig en power nap. Det är förresten mörkt som vore det mitt i natten här.. Tänk vilken skillnad det blir om solen lyser eller ej.
Nu ska jag se hur katterna har det och fortsätta att vänta. Och vänta. Jag känner mig i alla fall mer än redo.
Hej helgen, bring it on!

069

Inga kommentarer: