lördag, maj 24, 2014

Helg

Igår var vi nere och grillade i päronens trädgård tillsammans med min moster.
Det blev god mat, dryck och en allmänt fin kväll!
Fick till allt riktigt bra. Mätt blev jag också.
Men jag var faktiskt ute på en liten promenad efter lunchen så det kändes ju helt ok att få unna sig och äta lite gott.

Därför gjorde jag om allt idag. Måste springa imorgon..
Idag har nämligen mannen och jag varit i Bjuv, av alla ställen, för lite gott häng.
Vi hade hamnat på en motorcykelmässa för Jay Smith skulle spela där.
En del av våra kära vänner från uppåtlandet hade kommit ner för att kolla spelningen och umgås.
Man kan väl säga att det var den vanliga 'innersta' kretsen.
Vädret var lite lurigt till en början men sen bröt solen fram en sväng och det blev riktigt varmt och skönt.
Jay och bandet körde två set så i pausen tittade vi på lite cyklar. Inte för att vi ska ha någon men det var ändå kul att titta.
Efter att all musik var klar hade vi bestämt att ses inne i stan för att hitta nåt ställe att äta på.
Det blev inget långvarigt letande för vi hittade ganska snabbt bord på Steakhouse Helsingborg.
Jag tror att vi alla var nöjda med vårt val. Jag blev i alla fall väldigt mätt och tyckte att allt satt som en smäck!

Runt 21 begav sig Marcus och jag hem igen. Mätta och belåtna.
Sen har vi tittat på Champions League-finalen. Real Madrid vann..
Nu snart är det väl dags att sova, det är ju en dag imorgon också.
Då ska jag vara duktig. Duktigare!
Tack och godnatt.

084

Inga kommentarer: