måndag, maj 05, 2014

Ruta 1

Det viktigaste idag är att jag gått en promenad.
Från jobbet och hem.
Testade mina nya skor som jag köpte för ett tag sedan. Vi trivdes bra ihop, vilket kändes fint.
Med tanke på att jag tänkte ha dom nu när jag är ute och travar.
Vet inte vad det var men promenaden hem gick smärtfritt, nästan men det ska ju kännas också annars gör det ingen nytta, och fort.
Jag kanske skulle börja fundera på att motionera ordentligt nu.
Ta tag i springandet.
Man kan ju hoppas att detta inte bara var en ren lyckoträff..

Annars idag har det varit en lugn dag.
Gjorde väl inte riktigt allt det jag tänkt mig sedan jag kom hem.
Skyller på att jag var lite trött då..
Kvällen har jag sen varvat med fotboll och Game of Thrones.
Fotbollen kunde väl gått bättre men var helt ok med tanke på omständigheterna och GoT var bra som alltid.
Det händer så mycket där att det ibland är svårt att hålla reda på.. Nu var det i alla fall ett tag sedan någon dog. Man är alltid lika nervös över vilken karaktär som ska gå hädan.
Inga spoilers men ännu tycker jag att jag har kvar mina favoriter.

Vi får väl se hur länge det håller.

Detta är förresten den stora Eurovision-veckan. Vi ska ner på lördag och känna av atmosfären lite också, live och allt. Får ju finbesök på fredag och dom ska ner och se spektaklet på plats, Marcus och jag åker hem.
Nu däremot ska jag dricka lite mer te och sen bege mig till sängs.
God kväll.

065

Inga kommentarer: