måndag, maj 19, 2014

Måndag hela veckan..

Måndag igen. Alldeles snart börjar veckans avsnitt av Game of Thrones.
Det måste man se!
Jag tycker att det är ett utmärkt sätt att starta veckan på. Kan det bli bättre?
Skrev jag igår förresten att vi närmar oss vår slutgiltiga planering inför sommaren? Inför en resa vi ska åtaga oss.
Så är det hur som helst. Det går framåt. Vi hittar lösningar. Det går bra nu!

Jag känner mig fortfarande glad och tacksam över helgen som gick.
Det var en fin en!
Och vi hade ju verkligen tur med vädret när vi var i Lund. Bättre kunde det knappast varit..
Nu i veckan händer det också lite grejer, i alla fall till helgen. Inte en lugn helg här inte!
Men varför fundera på det nu, när det bara är måndag.
Tids nog är vi väl där ändå.
Lördag igen. Vänta bara..

Nu däremot ska jag se till att bänka mig.
Vad gör ni för att sparka igång veckan? Något speciellt ni gör för att peppa?
Kanske ska man inte planera så mycket. Saker blir som dom blir ändå.
Jag vet vad jag ska göra nu i alla fall..
Godkväll!


079

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir peppad av att bara tänka på ordet lördag, det ska bli så galet kul både att se/höra Jay och dogsen x 2 och att få träffa så många mates :-)/Yatzy